Firmafester kan man aldrig få nok af. Det er i hvert fald min holdning som arrangør i personaleforeningen i en mellemstor virksomhed med 75 medarbejdere i Østjylland. Vi er heldige, at ledelsen i virksomheden er mere end villig til at investere i aktiviteter for de ansatte, og det betyder, at vi løbende kan afholde alt fra teambuilding og udflugter til fester og andre arrangementer uden for arbejdstid. Senest holdt vi en stor firmafest for vores nærmeste kunder, samarbejdspartnere og leverandører, og det var en stor succes.
Det hele spillede – alt fra mad til musik
Selvom vi er ret praktisk anlagte i teamet, er det rart at kunne betale sig fra alle arbejdsopgaverne; lige fra mad til musik. Det kan være svært at få et event til at gå op i en højere enhed, når der kommer mere end 200 mennesker, som skal have noget at spise, føle sig underholdt og værdsat. Vi gik derfor på udkig efter de forskellige muligheder, Århus har at tilbyde. Vi valgte Århus, da det ligger ret centralt ift. vores netværk af interessenter, og så er der jo mulighed for at gå videre i byen senere på aftenen/natten.
Der var rigtig mange om buddet, men valget faldt på Turbinehallen efter at have søgt på “firmafest Århus” på Google. Her var der ikke kun plads til alle vores mange gæster, men også kompetent rådgivning og sparring omkring alt i setuppet. Vi kunne trygt give slip på alt i planlægningsfasen og blot takke ja eller nej til de forslag, der blevet præsenteret af vores kontaktperson. Derudover var prisen meget konkurrencedygtig, når man tænker på den centrale placering i midten af Århus. Vi havde et brag af en fest og fik mange positive tilbagemeldinger både internt og eksternt, så det er bestemt ikke sidste gang, vi holder firmafest hos Turbinehallen.